Wielka Pętla w Luboniu

Przerzutka, sztyca, korba, łańcuch, wentyl, piasta - Zacznij zabawę w Lubońskiej Wielkiej Pętli!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-02-02 01:43:48

Mario
Administrator
Dołączył: 2020-02-01
Liczba postów: 4
WindowsChrome 79.0.3945.130

Regulamin Lubońskiej Wielkiej Pętli

Zasady gry to nieodłączna część każdej zabawy czy to w wydaniu sportowym, czy też choćby planszowym, jak w tym wypadku.
My, jako członkowie Lubońskiej Wielkiej Pętli dodatkowo stworzyliśmy regulamin, który ma ubarwić (czyt.utrudnić) nam zabawę. [sred])
Wiem, nie wy, a ja. [dblpt]D
Poniżej przedstawiam regulamin naszej gry w Flamme Rouge - Wielka Pętla - wersja lubońska

REGULAMIN

1) ZASADY OGÓLNE
1. Zawody rozgrywane są w grze Flamme Rouge (pol.Wielka Pętla) autorstwa Asgera Hardinga Graneruda zwanej dalej Wielką Pętlą.
2. Gracz biorący udział w Wielkiej Pętli zwany jest Kolarzem.
3. Każdy Kolarz dobrowolnie startuje w imprezach organizowanych w ramach Lubońskiej Wielkiej Pętli zwanej dalej LWP.
4. Organizatorem LWP jest Mario(dalsze dane znane są osobom zainteresowanym) zwany dalej Organizatorem.
4. Lubońska Wielka Pętla to spotkanie towarzyskie, której celem jest dobra zabawa, a nie zwycięstwo. (pfff... kłamstwo)
5. Kto przystępuje do LWP świadom jest ogólnych zasad gry w Wielką Pętlę, a także na czym polega dobra zabawa.
6. Okres czasu ustalony w jakim odbywają się LWP zwany jest dalej Sezonem.
6. Kolarze startują w Sezonie LWP o wcześniej ustalonym Harmonogramie.
7. Harmonogram jest znany wszystkim Kolarzom poprzez wielkapetla.oxn.pl.
8. Harmonogram to spis wszystkich wyścigów wchodzących w skład Sezonu LWP.
9. Obowiązkiem Organizatora jest wcześniejsze powiadomienie o jakichkolwiek zmianach w zasadach, regulaminach, składach ekip i innych informacjach nie opisanych w niniejszym regulaminie.
10. Platformą do komunikacji jest strona wielkapetla.oxn.pl po wcześniejszych komunikatach prywatnych poprzez połączenia telefoniczne.
11. W sprawach spornych osobą decyzyjną jest Organizator po zapoznaniu się z opiniami wszystkich Kolarzy.

2.) PUNKTACJA
1. W ramach jednego okresu zwanego Sezonem wyszczególniamy szereg wyścigów, gdzie za zajęcie poszczególnych miejsc przyznawane są punkty.
2. Członek Ekipy to przedstawiony za pomocą figurki członek drużyny prowadzonej przez Kolarza.
3. W skład drużyny prowadzonej przez Kolarza wchodzą:
a) Sprinter
b) Rouler - Pomocnik
2. Poszczególna ilośc punktów przyznanwanych jest za:
a) I miejsce Członka Ekipy - 12 punktów
b) II miejsce Członka Ekipy - 8 punktów
c) III miejsce Członka Ekipy - 5 punktów
d) IV miejsce Członka Ekipy - 3 punktów
e) V miejsce Członka Ekipy - 2 punktów
f) VI miejsce Członka Ekipy - 1punktów
g) Miejsca poniżej 6-ego nie są punktowane
3. Zwycięzcą Sezonu jest Członek Ekipy prowadzony przez Kolarza, który zbierze najwięcej punktów.
4. Drużynowym zwycięzcą Sezonu jest ekipa Kolarza, która zbierze najwięcej punktów.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum